Heerlijk met de familie op wintersport.

3 januari 2017 - Wald im Pinzgau, Oostenrijk

Vrijdag 30 december 2016. vertrokken voor een mooie wintersport vakantie naar Oostenrijk. Reis goed verlopen. We overnachten in Enkering. Maken eerst met Rick en Manon en de kinderen nog een lekkere wandeling op de berg, en gaan daarna eten.  Om 19.00 uur arriveren ook Marjon en Robert en de kinderen .  Zij sluiten aan bij het eten.  Heel gezellig en lekker zo samen.

Zaterdag 31 december 2016. Oudejaarsdag, we reizen verder door naar Wald in Pinzgau in Oostenrijk. Ook dit reisdag loopt voorspoedig. We zijn om 12.30 uur al op de piste in Krimml. Daar wat eten en de skilessen voor de kinderen bespreken, dan door rijden naar het vakantie appartement . Eind van de middag nog even wat vuurwerk afsteken met de meisjes.

Zondag 1 januari 2017.  Nieuwjaarsdag, deze dag wat uitslapen, gisteravond was het wat laat. Ontbijten en de skiërs zoeken de piste op. Prachtig weer om te skiën. Stralend blauwe lucht.

Maandag 2 januari 2017. Op tijd op, de meisjes moeten om half tien op de piste zijn. Gezellig samen ontbijten en daarna vertrekken de skiërs weer. Na een half uurtje een paniek telefoontje. Elke is haar ski schoenen vergeten. Die moeten we eerst opzoeken en daarna brengen we die na.  Ook nu weer stralend weer. Maar door de hectiek van de schoenen ben ik het fototoestel vergeten.  Dus geen foto van het skiën .

Dinsdag 3 januari 2017. ,s ochtends hetzelfde ritueel. Nu na vertrek geen paniek telefoontje en wij, Marjon en ik besluiten de route met kerststalletjes te ontdekken.  Gisteren hebben we daarover info gevraagd bij de VVV. Maar daar zat een muts die weinig wist te vertellen. Wel kregen we een wandelkaart mee. Dus zelf op ontdekking. En wat blijkt vanuit het dorp staat de route, Kribbenweg, met vrolijke sterren aangegeven. Prachtig om te lopen. 2 uur  en 36 kerststalletjes later zijn we weer thuis. Krijgen om 16.00 uur nog even bezoek van Henk en Gesine.  Weer een mooie dag.

1. Marjon:
    4 januari 2017
    Genieten met hoofdletter G!
  2. Rijn en Erica:
    4 januari 2017
    We kunnen jullie volgen. Bofkonten met zulk mooi weer! Have fun together!
  3. Karin Oosterveld:
    4 januari 2017
    Wij kunnen jullie volgen hoor.
    Geniet er nog maar van daar, hier regen en veel wind.

Groetjes
  4. Wim: